Mali

2009.05.01. 16:55

"Nem, nem az afrikai országról fogok most írni, bár van átfedés, ez tény.

Tegnap (kedden), késő délután, útközben az egyik varrónőmtől a másikig -nem meglepő módon- dugóba keveredtem, és úgy határoztam, hogy kerékpárra cserélek, pont az üzlet környékén voltam ugyanis, ahol azt tárolom. Le is kanyarodtam, parkoltam (szabályosan, juhhéjj!), felültem, tekertem, megérkeztem, bicaj a kézbe, felvittem szokás szerint az első emeletre a lépcsőn, majd letettem a varrónőm lakása elé, pont szembe a belső folyosón, egy méterre az ajtótól. Oda bementem, odaadtam a kolleginának a két darab hímzett farzseb szabványt, amiért jöttem, majd búcsút vettem és kilépve az ajtón nem akartam hinni a szememnek, a biciklinek hűlt helye. Öt percig se voltam bent, és a több éve ugyanúgy odatámasztott kerékpár ezúttal mégis elpárolgott. Hideg zuhany! MALI VIPER, csiszolt alumínium vázas, egyedileg épített mountain bike, nem volt annyira olcsó. Mindez történt a VIII. kerületi Dankó utcában. Innen az afrikai utalás."

 

A sztori folytatása...

Szerző: soder

1 komment

Címkék: 8ker

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toga 2009.05.01. 18:06:35

hihetetlen bazdmeg...
süti beállítások módosítása