Babi néni, csőő!

2009.12.19. 07:33

Szerző: tsb

3 komment

Címkék: fun video kultúra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toga 2009.12.20. 03:05:50

Az elején kapásból le akartam szarozni, a háttal tangóharmónikázásnál már vigyorogtam, a horribilis indokolatlan mennyiségű zőccségnél viszont már visítottam :))

btw: mi az eredeti népmese címe? sehogysem ugrik be...

tsb 2009.12.20. 07:44:47

A kőleves.
Az is fenn van, érdemes megtekintovaty.
De szép bauxit!

tsb 2009.12.20. 13:22:19

"Elsőáldozó fejjel Babinéni beleszagolt a izébe, sörcsölgette az egyetlenegy fogával, kicsávázta az utolsó cseppig a Babinéni a kanálból a izékat, oszt jóvan."

Kazincy-díjra ezennel felterjesztem :)
(Így a 20. megtekintés körül ezt állapítottam meg.)
süti beállítások módosítása