Félidő!

2009.10.25. 20:08

Nem is gondoltátok egészen eddig, milyen jeles nap ez a mai, de elárulom: FÉL ÉVES LETT A BLOG!

 

6 hónappal ezelőtt született meg az első bejegyzés, hosszas sabloncsiszolgatás és fejléckészítés után.

Még sok jubileumot mindenkinek, és olvassatok blogot, mert az jó! :)

 

Féléves évfoduló alkalmából nyereményjátékot indítok: Ki tudja megmondani, hogy a fejlécben látható logó honnan ered?

A helyes megfejtést kommentben először benyögő szerencsés olvasó nyereménye egy újabb féléves blog előfizetés :)

 

ui: erre mikor koccintunk?

 

Szerző: toga

4 komment

Címkék: blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsb 2009.10.27. 15:15:38

Maj ha hazaértem :)
Köszi hogy elkövetted, Tóga bá'! Sok vidám percet okozott, meg még remélem fog is.

Weetza 2009.11.03. 16:34:50

Én tudom, én tudooooom!!!
A fele képet én csináltam, a másik felét meg Szabi!
És a Csabi a legvagányabb a képeken!! :)))
Na ide azt az előfizetést ;)

toga 2009.11.03. 16:47:12

@Weetza: nem a képek, a team-es logó :D

ez csak fél előfizu

Weetza 2009.11.03. 17:02:47

Jaaa... Basszus, tuti, hogy editelted a postot, mert fél órája még nem ez volt a feladvány ;)
süti beállítások módosítása