Repülőgép support
2009.09.25. 17:47
A pilóták minden repülés után kitöltenek egy panaszlapot, melyben közlik a szerelőkkel, hogy milyen mechanikai problémák léptek fel a repülés alatt, melyeket helyre kell hozni. A szerelők elvégzik javításokat és a panaszlap alján leírják, hogy milyen javításokat végeztek. A pilóta a következő repülés előtt ezeket elolvassa.
Pilóta: A 3-as motor hiányzik.
Mérnök: A 3-as motort rövid keresgélés után a jobb szárny alatt megleltük.
Pilóta: Mókásan viselkedik a repülőgép.
Mérnök: Figyelmeztettük a repülőgépet, hogy változtasson a viselkedésén, repüljön rendesen és komolyodjon meg.
Pilóta: A célradar dúdol.
Mérnök: Átprogramoztuk és most már énekel.
Pilóta: Egér van a pilótafülkében.
Mérnök: Üzembe helyeztünk egy macskát.
Pilóta: A bal belső abroncs már majdnem cserére érett.
Mérnök: Bal belső abroncs majdnem lecserélve.
Pilóta: Tesztrepülés OK volt, de a leszállásiautomatika nagyon húzós.
Mérnök: A gépen nincs leszállásiautomatika.
Pilóta: Valami lötyög a pilótafülkében.
Mérnök: Valamit meghúztunk a pilótafülkében.
Pilóta: A szélvédőn döglött bogarak vannak.
Mérnök: Kérésére kicseréljük őket élőkre.
Pilóta: A robotpilóta rögzített magasság állásban percenként 70 méterrel süllyeszti a gépet.
Mérnök: A földön nem tudtuk reprodukálni a problémát.
Pilóta: Olajszivárgásra utaló nyomok a jobb futóművön.
Mérnök: Nyomok eltűntetve.
Pilóta: A távolságmérő hangereje hihetetlenül nagy.
Mérnök: A távolságmérő hangereje beállítva hihető szintre.
Pilóta: A rögzítőkar bekapcsolása után a gázkar nem mozdul.
Mérnök: Azért találták ki.
Pilóta: Gyanítom, a szélvédő megrepedt.
Mérnök: Gyanítom, hogy önnek igaza van.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek