egy mosást?

2009.05.28. 18:23

Előre megfontolt szándékkal elkövetett szélvédőmosás áldozata lettem a héten! 

 

Figyelem! A kép csak illusztráció, ha van kedved olvasni is, katt a tovább gombra!

 

Kedd déli órák, Budapes: Én, gyanútlan hülyeGolfos jöttem a kerepesi úton befelé a város felé, mikor a stadionoknál pirosat kaptam. Ha messziről látom, akkor már csak begurulok a lámpa elé a rajtrácsra. Még meg sem álltam, már látom, hogy az út széléről nemtúlfehér lelkespajtás futólépésben közelít egy célszerszámmal. Én voltam a második autó, hogy milyen algoritmus szerint esett a választása rám és nem az elsőre, azt ne kérdezzétek. Szintiboy cd-t lehalkítom, hogy jobban lássam mit akar, ezzel együtemben teljes activity tudásommat latbavetve már kalipálok a csókának, hogy nekem bizony nincs szükségem a piroslámpásbónusz szolgáltatására. Erre placcs már csattant is szélvédőn a mosószeres szivacsos lehúzó, emberünk meg "HaggyadasztFőnnnök!" kézmozdulattal már úgy sikál, hogy ki sem látok a szélvédőn. Beszoptam, ez van, letámadtak gyerekek. Egy lehúzás, kettő... látszott, hogy rutinos elkövetővel állok (ülök tehetetlenül) szemben. Na ha legalább már pár öngyilkos bogarat leszed, nincs pofám vatikáni valutával fizetni a tetteiért, előkotortam egy 100ast a zsebemből (kisebbet nem taltam baszki)  és egy hangos köszönöm kíséretében a kezébe nyomtam. 

Azért nem rossz órabér ha belegondolok, a közlekedési lámpákra jellemző, hogy ami egyszer zöld volt lesz még piros, új kör és újra támadhat a gerilla szélvédőmosó is.

Hiszitek vagy sem, nekem még ez új dolog, ugyebár a békávén eddig nem igazán talalkoztam hasonlóval, hogy jön egy csóka, elémáll egy ablaklehúzóval és már keni is az arcomba a szappanyosvizet, és autóval is több fél évet kellett várnom, hogy ilyenben részem legyen :)

 

ui: Most így eszembe jutott, hogy max úgy tudtam volna emberünkkel kibaszni, ha gyorsan kapcsolok, és az autó beépített extráját, az ablakmosó funkciót pont a képe előtt használom... most még övé volt a meglepetés ereje, DE legközelebb készülök! :)

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mismis 2009.05.29. 09:39:27

Nem mondod, hogy Pesten van ilyen?!
(rutinos BKVs)

toga 2009.05.29. 10:34:07

@mismis: hát a fedélnélkülisek, meg a piros lámpánál standup-olók már fel sem tűnnek, de ez a mosás még nekem is váratlan volt :)

soder · http://nincsilyen2.hu 2009.05.29. 12:29:11

Nekem csak az az új h. már MINDEN kib*szott kereszteződésnél (kiváltképp Blaha, Üllői, BAH) állnak a csövesek, korencsálók stb.

Mosást én is majdnem kaptam a Kerepesi sarkán, de mikor megtörtént a szemkontaktus, bírok olyan gyilkos szemekkel kinézni a pimpelt C4-ből h. egyből megtorpant :D
süti beállítások módosítása