szavazz a túrára

2009.05.27. 12:19

Arról már szerintem mindenki értesült, hogy a várakozásoknak megfelelően idén is megtámadjuk flottánkkal a Tisza folyót. A tavalyi kempingezés a Túr-Bukónál nagyon jól sikerült, idén sem kellene kihagyni, viszont emiatt sajnos elmaradt a túra másik közkedvelt eleme, a gergelyiugornyai standolós nap.

Ötletelés szintjén már akkor felmerült többünkben, hogy induljunk 1 nappal korábban idén. A főszervezőÚR szerint technikai akadálya nincs, de szavazzuk meg, hogy mint akar a nép.

Összedobtam gyorsban egy web-es szavazósdit, nyomjátok a gombot!

 

Mikor induljuk túrázni?

 

View Results
Create a Poll

Szerző: toga

6 komment

Címkék: szavazás túra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toga 2009.05.27. 13:09:03

kicsit foscsi, hogy az eredmény nem itt látszik rögtön, de a célnak megfelel :)

tsb 2009.05.27. 15:18:27

Én a túrára szavaztam! :)
@toguci: Ez vancsi, ezt kellcsi cejcsizni!

Cukipuszi

toga 2009.05.27. 15:33:15

@tsb: eggyel több nap lehet bebaszcsizni ;)

tsb 2009.05.27. 17:55:47

Jaizé, a kedd az kedd délutánt jelent, vagy hóóógy? Mer nekem még dógozni kéne aznap, legalább jelképesen mondjuk délig, ha elengednek...
ájh de fos ez a munkásélet, brühühűhh

toga 2009.05.27. 18:05:00

@tsb: minden ugyanúgy lenne, mintha szerda vanna :))
olyan délelőtt-dél körüli indulással, mint szokás sztem

mindig csak a sírás-rívás van :P

toga 2009.05.27. 22:16:39

@tsb: ja amúgy meg soseparázzTibi, legfeljebb délig dolgozol kedden, aztán kocsikázunk ;)
süti beállítások módosítása