Lassan ahogy letellik a kötelező 3 hónapos gyász a legutóbbi evős összejövetel óta (Angus pub, ha mond vkinek a név bármit is) újra felhoznám a témát:

Trófeába volna jó menni most az 1x...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toga 2009.05.25. 15:34:56

Össze kell írni pár szóbajöhető közeltávoli dátumot, és megszavaztatni a népet a doodle-el ;)

kormi333 2009.05.26. 10:59:54

Én személy szerint jobban örülnék egy bográcsozásnak! Bár tudom, hogy az nem étterem, de nekem semmi kedvem megint valami puccos helyre beülni és órákat várni a kajára! Az all you can eat-es helyet meg felejtsük el!!! Akkor inkább a Tortuga, még az is jobb!

toga 2009.05.27. 16:48:41

szerk: félreolvastam a linket :)
Tortugába menjünk! E!

svan 2009.06.19. 21:40:58

Én még nem voltam soha a Trófeában szóval benne lennék :)

Jelige: "még több húst"

toga 2009.06.21. 20:09:00

@svan: nem hiszem, hogy itt ősz előtt lenne még hasonló szervezésű kajálás...

majd Tiszatúrán főzünk mi allyoucaneat-et :D
süti beállítások módosítása