stresszoldó

2009.08.18. 12:58

Mókás fogorvosi álarcokba bottlottam a neten, íme az egyik legjobb:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://suckit.blog.hu/2009/08/13/gimping

Az ötlet egész jónak tűnik, bár még szerencsére/sajnos nem tapasztaltam meg az igazi szorongást ama rettegett fogorvosi székben.

Apropó félelem és reszketés a fogorvosnál; nem tud valaki egy tuti fogdokit/nőt ajánlani, aki betöm, lekapar eltávolít és helyretesz midnent amit kell, mindezt gyorsan olcsón és igen jó minőségben, nem feltétlenül a fenti álarcok valamelyikében teszi, és ha még egy kis apróságot kérhetek, akkor ha lehet budán valahol!

Előre is köszi, üdv: mis

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toga 2009.08.18. 14:38:48

Grat az első publikáláshoz!

Azt mondjuk meredek elhitetned velünk, hogy fogorvos keresés közben találtál erre rá :))

Tyuntyi 2009.08.18. 20:35:13

Engem Anyukám szokott bevinni egy fogorvoshoz, ugyanott dolgoznak a fehérvári úti rendelőben. Nem tudom, olcsó-e, de fogorvosjáró pályafutásom alatt (elég hosszú utat tettem meg, nagyrészt remegve) ő volt az egyetlen, akinél végigröhögtem a kezelést... Jófej, megbízható, jövő héten rákérdezhetünk ha akarod.

mismis 2009.08.19. 10:52:21

Akarom. :D
Igazából jobban belegondolva, azt sem tudom mi számít drágának pl egy fogtömés/fogkőeltávolítás témában... :S

Tyuntyi 2009.08.19. 20:29:07

Én sem, mivel sosem fizettem - magánorvos, de kerületi (XI.) lakosoknak a TB állja.
Megkér(dez)tem Anyukámat, jövő héten hozunk némi infót. :)
süti beállítások módosítása